Pacitan Metropolitan - Nopar - Deynsa Nada

Title : Pacitan Metropolitan
Songwriter : Sahid Indra
Artist : Nopar Pradipta
Genre : Dangdut
Music : Deynsa Nada

Lirik lagu Pacitan Metropolitan - Nopar Pradipta

Pasuryanmu sing ketoro neng moto
nggawe gelisah atiku saben dino
Aku neng kene sliramu neng kono
jarak iki seng dadi pisah ing rogo

Yo mung sliramu sing tak tresnani
mugo kabeh iso njogo ning ati
Yo mung sliramu seng tak enteni
mugo kabeh awake iso nyawiji

Jarak Pacitan lan Metropolitan
sing bakal nguji setiomu marang aku
Jarak Pacitan lan Metropolitan
sing bakal nguji tulusmu marang aku

Aku neng kene setio ngenteni
kapan nggonmu bali

INTRO

Pasuryanmu sing ketoro neng moto
nggawe gelisah atiku saben dino
Aku neng kene sliramu neng kono
jarak iki seng dadi pisah ing rogo

Yo mung sliramu sing tak tresnani
mugo kabeh iso njogo ning ati
Yo mung sliramu seng tak enteni
mugo kabeh awake iso nyawiji

Jarak Pacitan lan Metropolitan
sing bakal nguji setiomu marang aku
Jarak Pacitan lan Metropolitan
sing bakal nguji tulusmu marang aku

Aku neng kene setio ngenteni
kapan nggonmu bali